آنتیک استور ، فروشگاهی متفاوت
چهارشنبه 20 آذر 1398 - 14:16

راهنمای خرید

بازدید: 1784

شما می توانید برای خرید از سایت از سیستم پرداخت آنلاین بانک ملت ، زرین پال و یا از طریق کارت به کارت اقدام نمایید . برای خرید از سایت نیازی به عضویت نمی باشد .

 

فروش کالاها فقط به صورت اینترنتی می باشد . لطفا از مراجعه حضوری اکیدا خودداری فرمائید .

 

حداقل مبلغ خرید از سایت " 20000 تومان " (بدون محاسبه سایر هزینه ها) می باشد . سفارشات کمتر کنسل شده و اگر مبلغی پرداخت شده باشد به حساب خریدار برگشت داده خواهد شد .

 

مراحل خرید از سایت آنتیک استور :

 

1 - نحوه خرید و ثبت سفارش :

 

با کلیک بر روی گزینه " افزودن به سبد خرید " که در زیر تصویر هر محصول قرار دارد ، سبد خرید شما ایجاد شده و کالای مورد نظر به سبد خرید شما اضافه می شود . در صورتی که قصد اضافه کردن کالای دیگری را به سبد خرید خود دارید در پایین صفحه تایید سفارش بر روی گزینه " بازگشت به سبد خرید " کلیک کنید . برای حذف کردن کالا از سبد خرید با کلیک روی گزینه " ضربدر " کالای مورد نظر از سبد خرید شما حذف خواهد شد . بعد از تایید در ادامه استان و شهر خود را از فرم مربوطه انتخاب کنید . سپس نام و نام خانوادگی و مشخصات خواسته شده از جمله آدرس دقیق پستی ، کد پستی 10 رقمی و شماره تماس (تلفن همراه) خود را وارد کرده و گزینه تایید را کلیک کنید .

2 - روش پرداخت صورت حساب :

الف - درگاه پرداخت آنلاین بانک ملت : هنگام تایید سفارش تیک مربوط به گزینه پرداخت از طریق درگاه بانک ملت را انتخاب کنید . بعد از انتقال به صفحه پرداخت بانک ملت ، مشخصات خود را وارد کرده و صورتحساب را پرداخت نمایید . چنانچه در مرحله پرداخت خطایی رخ داد بعد از چند دقیقه مجددا اقدام به پرداخت نمایید .

ب - درگاه پرداخت آنلاین زرین پال : هنگام تایید سفارش تیک مربوط به گزینه پرداخت از طریق درگاه زرین پال را انتخاب کنید ، بعد از انتقال به صفحه پرداخت زرین پال از میان گزینه ها بانک صادر کننده کارت خود را انتخاب کرده سپس با وارد کردن مشخصات خود صورتحساب را پرداخت نمایید . چنانچه در مرحله پرداخت خطایی رخ داد بعد از چند دقیقه مجددا اقدام به پرداخت نمایید .

 

ج - پرداخت از طریق کارت به کارت : هنگام تایید سفارش تیک مربوط به پرداخت کارت به کارت را انتخاب کنید . بعد از واریز صورتحساب ، در ادامه فرم مربوط به اعلام پرداخت را تکمیل نموده و یا از طریق صفحه پیگیری سفارش بعد از وارد نمودن کد خرید بر روی گزینه اعلام پرداخت کلیک نموده و فرم مربوطه را تکمیل نمایید .

3 - روش های ارسال کالا :

 

سفارشات ثبت شده بعد از پرداخت صورتحساب ، با پست " سفارشی " یا " پیشتاز " بنا بر انتخاب خریدار ارسال می شوند . ارسال سفارشات حداکثر تا 48 ساعت بعد از پرداخت صورتحساب خواهد بود .

 

4 - نحوه استرداد کالا :

 

تمامی محصولات سایت از نظر صحت قبل از ارسال بررسی می گردند و در صورت وجود ایراد در برخی از کتب و نشریات دست دوم در قسمت توضیحات همان کالا ذکر خواهد شد . با اینحال اگر محصولی که سفارش داده اید با مشخصات ذکر شده در سایت همخوانی نداشته باشد ، محصول قابل برگشت می باشد . بدیهی است  که در اینصورت هزینه برگشت کالا بر عهده مشتری یا سفارش دهنده خواهد بود و مبلغ دریافت شده بابت کالا به شماره حساب مشتری برگشت داده خواهد شد .

 

5 - هزینه ها :

 

برای هر سبد خرید مبلغ " 2000 تومان " به عنوان هزینه خدمات افزوده می شود که شامل هزینه های بسته بندی و تحویل به اداره پست خواهد بود .

 

بدیهی است مبلغی که در فاکتور ذکر شده معتبر می باشد که عبارت می باشند از هزینه بسته بندی و تحویل به پست ( خدمات ) ، هزینه کالا یا کالاهای سفارش داده شده و هزینه ارسال که بصورت پست پیشتاز خواهد بود .

 

6 - پیگیری سفارش :

 

برای اطلاع از وضعیت سفارش خود ، وارد قسمت پیگیری سفارش شوید و با وارد نمودن کد خرید از وضعیت سفارش خود  مطلع شوید .

 

در صورت هرگونه تغییر ، مطالب این قسمت بروز رسانی خواهد شد .

 

 

 

نظرات
    نماد اعتماد الکترونیکی

    logo-samandehi

    آمار
    • تعداد کالا: 1834
    • بازدید امروز: 3123
    • بازدید دیروز: 3702
    • بازدید کل: 3943452
    Loading...